La oss hjelpe deg med et problem!

Alle våre kunder, gamle som nye, kan få assistanse og hjelp fra oss enten ved kundebesøk, fysisk oppmøte eller eller over nett. Dersom assistanse eller bistand ytes over nett er alt som kreves en kjapp og sikker installasjon, mer informasjon lenger ned på siden.

Support på våre tjenester og løsninger kan inkluderes i en serviceavtale som inngåes i forkant eller ved bestilling. Support og/eller assistanse i forbindelse med Faronics produkter vil være timebasert konsulentoppdrag, som tillegg til produktsupport du kjøper ved anskaffelse av lisenser.  

Uansett hva dine behov måtte være, kontakt oss for en prat og mer informasjon. Dersom du ønsker personlig tilstedeværelse eller oppmøte på din lokasjon vil tid/kostnader ifm tranport komme i tillegg.

Teamviewer - Programvare for skjermdeling

Med TeamViewer kan du i løpet av noen få sekunder opprette en forbindelse til IT Fabrikken support via internett. Vi kan fjernstyre maskinen din som om vi satt foran den, og også dele skjermbilder begge veier. Løsningen fungerer enten vi installere, konfigurerer eller assisterer. Teamviewer finnes både for Mac, Linux og Windows. Versjonen du kan laste ned under er Windows basert, dersom du bruker Mac eller Linux vennligst si fra om dette på forhånd.